luni, 5 decembrie 2011



Enigma Ioana

O enigma,un mister
Suflet pur si chip rebel?
Sau ceva nelamurit,
Ceva greu,greu de iubit..

Spune`mi tu,enigma dulce
Cin` la mine te aduce?
Si de ce, enigma`ascunsa,
Tu mereu ai fatsa plansa?

Spune`mi tu,
Te rog,hai spune..
De ce cand pleci,
Soarele`apune?

Viata`i grea,dar si usoara
Cand faci totul, sa nu doara
Dar acum,sunt langa tine,
Capul sus ca va fi bine!!

Facultate ,stres si carte?
Doar un fleac,totul se poate
Caci mi`ai dat un sfat aparte,
"Timpul...le rezolva pe toate!"

Ba aproape, ba departe..
Viata pe noi ne desparte
Dar mi`ai spus tu ca la carte,
Ce`i al meu, e pus deoparte

Am rabdare pentru tine
Am rabdare pentru noi
Inca sper ca poate maine
Vom fi doi,vom fi doar noi

Vreau acum Sa inteleaga,
Sa`nteleag`o lume`ntreaga
Ca-ntre noi ceva se leaga..
Ca-ntre noi "totul se leaga".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu